انواع تفريحات تابستاني

دانلود رايگان بازي و برنامه جديد اندرويد

انواع تفريحات تابستاني

تفريح تابستاني

 

 

 

انواع تفريحات تابستاني

 

 

در اين مقاله با انواع تفريحات مهيج و جذاب فصل زيباي تابستان آشنا مي شويم .


- بانجي جامپينگ
بانجي جامپينگ يكي از بهترين تفريحات تابستاني بوده و گردشگران بسياري به اين وسيله علاقمند هستند. لذت پرش از ازتفاع بلند و معلق بودن در هوا بسيار زياد بوده و هيجان بالايي دارد. گردشگراني كه  تور كيش را براي سفر خود انتخاب كرده اند، مي توانند در بانجي جامپينگ كيش اين وسيله را امتحان كنند. البته براي استفاده از اين وسيله بهتر است همراه خود شخصي را ببريد كه پس از پرش مراقب شما باشد.

- پينت بال
هيجان تير اندازي با تفنگ هاي پينت بال در يك ميدان جنگ واقعي بسيار بالا بوده و مي توان گفت هر شخص لازم است حداقل يك بار پينت بال را تجربه كند. شليك توپ هاي رنگي به حريف روش اصلي اين بازي است. اين ورزش هيجان انگيز يكي از بهترين تفريحات تابستاني محسوب مي شود. باشگاه هاي پينت بال در اكثر شهر هاي ايران وجود دارند.
- پارك آبي
پارك هاي آبي و استخر ها يكي از بهترين تفريحات تابستاني هستند، زيرا در هواي گرم و آفتابي تابستان هيچ تفريحي بهتر از شنا كردن و پايين آمدن از سرسره هاي آبي وجود ندارد. از ديگر تفريحات موجود در پارك هاي آبي مي توان به تيوپ سواري در رودخانه مصنوعي، پايين آمدن از سرسره سقوط آزاد، شنا كردن در ساحل مصنوعي و چندين مورد ديگر اشاره كرد.

- كارتينگ
كارتينگ يكي از ورزش ها و تفريحات محبوب در بين افراد علاقمند به خودرو و مسابقه در پيست مي باشد. ماشين هاي كوچك كارتينگ بسيار پر قدرت بوده و سرعت بسيار بالايي دارند. هيجان راندن اين ماشين هاي كوچك در پيچ و خم هاي پيست كارتينگ بسيار بالا بوده، كارتينگ به عنوان يكي از بهترين تفريحات تابستاني بشمار مي رود.
- كوه نوردي و صخره نوردي
كوه نوردي يكي از ورزش ها و تفريحات محبوب در تابستان ها مي باشد، بالا رفتن از مسير مشخص شده ي كوهستان جذابيت بسياري داشته و خود يك ورزش محسوب مي شود. همچنين بهتر است براي پيشگيري از مشكلات احتمالي و خطرات موجود، با تور هاي كوه نوري همراه شويد. امروزه كوه نوردي به عنوان يكي از بهترين تفريحات تابستاني محسوب مي شود. صخره نوردي يكي ديگر از ورزش هاي كوهستاني بوده كه براي پرداختن به آن لازم است آموزش ببينيد، زيرا خطرناك بوده و ممكن است اتفاقات جبران ناپذيري رخ دهد. يكي از شاخه هاي صخره نوردي، ورزش بولدرينگ بوده كه در آن افراد بدون تجهيزات ايمني از صخره ها بالا مي روند، اين ورزش به عنوان هيجان انگيز ترين ورزش هاي كوهستاني شناخته مي شود.
- زيپ لاين
زيپ لاين يكي از تفريحات محبوب جوانان و علاقمندان به هيجان و يكي از بهترين تفريحات تابستاني مي باشد. امروزه افراد بسياري براي استفاده از اين وسيله به شهر هايي كه داراي زيپ لاين مي باشد، سفر مي كنند. مرتفع ترين زيپ لاين موجود در ايران در شهركرد قرار دارد.

- چتربازي
چتربازي يا سقوط آزاد يكي از ورزش هاي هيجان انگيز بوده كه نيازمند آمادگي جسماني بالايي مي باشد. در اين ورزش افراد به وسيله بالگرد ها و هواپيما هاي مخصوص به ارتفاع بالا رفته و از آن جا به پايين مي پرند، آن ها در ارتفاع مورد نظر خود چتر را به وسيله دستيگره اي به نام پاراشوت باز كرده و از چتربازي لذت مي برند. از انواع ديگر اين ورزش مي توان به چتربازي اتوماتيك، پاراگلايدر، پاراموتور و بارريزي اشاره كرد. اين ورزش هيجان انگيز يكي از بهترين تفريحات تابستاني محسوب مي شود.

 
 
 
 
 
 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.